Furkaninannesi Kızlar kırmizıya benzer akıntım oldu iki gün geldi geçti yani cok azdi peceteye geldi adet olacam sandim ama kana dönusmedi bugün yıkandim. Sezeryan olali 2 ay oldu acaba bi problem mi var enfeksiyon falan. Böyle olaniniz var mi