Bebegmveben3 Arkadaşlar 4aylik bebeğim genelde hep 37.4 37.8 hep böyle ölçüyor ateş ölçer kafası biraz sıcak gibi yani neden böyle olabilir
neslicanben Bebegmveben3 normal vücut ısısı 35-36 olması lazım değil mi? Kıyafetlerini çok giydirmeyin isterseniz, bir de dereceyi değiştirip koltuk altından ölçün en doğru sonucu o veriyor. Digitaller bazen şaşırtıyor
Bebegmveben3 neslicanben ama benim bebeğimin ateşi hep 37lerde gosteriyor bütün olcerlerde. Üstü de zıbın üstünde tulum okadad
canparee Bebegmveben3 ha bir eksik ağzının içine elini sok sıcak mı bak damaklarına falan belki diş falan çıkarıyordur
Bebegmveben3 canparee bende öyle düşünüyorum 4aylik eller ağızda hep bide hep tükürük yapıyor ağzıyla heralde dış ya