Sbdemir21 Merhaba travel sistem bebek arabası kullanıyoruz ama çok büyük ve taşınması çok zor. Oğlum 5 aylık baston bebek arabasına ya da alternatif başka bir bebek arabasına ne zaman geçtiniz? Öneriniz var mı?
Alpingo Sbdemir21 ben alıcaktım vazgeçtim,bizde mamas papas kullanıyoruz 11 kilo,ama ankarada beni bu idare ederdi diyorum:) ara sokaklar filan kaldırımlar olsun inip çıkarken cok rahat ediyorum o yüzden almadım zaten 2.5 3 yaşından sonra cok kullanmayız
Gamzeey Sbdemir21 baston arabalar tam yatar pozisyona geçmiyor o yüzden bebek uyurken rahat edemez benim bebeğim 10 aylık hala baston araba kullanmıyorum 1.5 yaşına kadar kullanmayı düşünmüyorum sizin bebeğiniz baston araba için çok küçük arabanız çok büyükse küçültmek adına başka bi araba alabilirsiniz
Aklimdasin Sbdemir21 baston bebek arabası aldım cokta memnunum. yorumlara bakarak rahat edemez uyuyamaz falan deniyordu.8 aylıklen almıstım. Sımdı 9 aylıgız geç bile kaldıgımı düşündüm almakta. Bi sıkıntı olmuyor kemerlerini bagladıkmı rahat uyuyor
_Gamze_ Sbdemir21 bebeğim 7 aylıkken kabin boya geçtim.. chicco goody plus. 1 aydır kullanıyoruz ve ohh be dedim. Umarım bi sorun çıkmadan kullanmaya devam ederiz. 3.700 e almıştık indirim takip edip. Travel sistemi sattık üstüne bşraz koyup onu aldık.. sırtı da tam yatar pozisyona geliyor bu arada
MelissaYurtsever Gamzeey bende joie var gayette yatak oluyor🙃 8-9 aylıkken başladım kullanmaya memnunum
Alaranaz _Gamze_ bende travel sistem bebek arabası kullanıyordum , çok büyük bi yere gitmeye bile üşeniyordum bazen şimdi kim indirip çıkartıcak diye 😂 E bebekden baby plus baston bebek arabası aldım valla çok rahatladım 😂iyiki de almışım resmen eziyet çekiyordum
_Gamze_ Alaranaz kesinlikle travel eziyet 🤤 arabanın bagajı da büyük değilse bebek arabası tek başına bagajı kaplıyor zaten indirip kaldırması da ayrı dert.. o yüzden ben de iyi ki diyorum 😁
iremferdi Sbdemir21 Hamilton R1 kabin boy aldım ve o kadar rahatladım ki travelden sonra. Tek elle katlanması ve hafifliği çok iyi. Chicco goody plusa göre daha uygun fiyatlı alternatif bir araba, hatta tentesinde gözetleme penceresi vs olması açısından daha iyi. 2299a aldım
HaKaanBusra iremferdi merhaba dun gece bende post açmıştım babyplus coupe mi hamilton r1 mi diye. Acaba memnun musunuz arabadan? Kullanis rahatligi vs. Internetteki yorumlarda kapatma yeri tutukluk yapiyor. Acarken zorlanıyorum diyenler var. Kararsiz kaldim yarin indirim bitinceye kadar almam gerek. 1900 e denk gelecek bize mağazaya ozel 500 e 100 indirim varmış. Yorumunuzu almak isterim
mervemir- Sbdemir21 kraft a9 kabin boy :) çok rahat ve guzel tavsiye ederim civilde fiyatları uygun diye biliyorum ben 1700r almıştım
iremferdi HaKaanBusra babyplus coupe arabasını bilmiyorum o yüz bir karşılaştırma yapamam ama arabadan memnunum herhangi bir tutukluk yapmadı bende açarken de önce tentenin olduğu yeri çitlatip sonra arabanın kalanini tek elimle kaldırıp silkeler gibi yaparak açabiliyorum ama tabi açıp kapatmada biraz kullanıp pratiklik kazanmak lazım. Uçak yolculuğu çok yaptığımız için çok işime yarıyor bir de kabin arabaların bazıları 15 kiloya kadar taşırken Hamilton 22 kiloya kadar yani kullanım süresi de daha uzun.
Meryem_42 Arkadaşlar ben de yatarlı hafif baston arabası arıyorum 2 bucuk yaşında oğlum bi de 1 ay sonra da bebek geliyor o yüzden baston şart oldu diğeri agır geliyor bide joie kullanıyorum çok memnunum ama 1 tane de hafif lazım bize önerebileceğiniz bi mrka var mı bulabilirsem 2.el de bakıcam hatta uyg. Larda ☺️