Arkadaşlar fiyat meselesini bilemem ama alabilecek olanlar icin güzel bir firsat bence. Ayni arabadan kullaniyorum. Ben cok memnunum ve evet yuksek fiyati bayagi indirimden aldigimiz halde, hanimefendinin 3 urunu sattigi fiyatin neredeyse iki katini odeyerek aldik🙄Yani araba güzel demem o ki..