lyl0742 aa biz sizinle alerji postunda da konusmustuk siz antalyada misiniz? Oyleyse benim de size sorularim var☺️ Oldu tabii gece boyu ic cekmisti ama agri kesici vs kullanacak kadar olmadi. Cok aglamisti ama klinigi insani rahatlatan bir klinik operasyon esnasinsa uc kisi girmistik iceri biz. 9 ay kadar oncesinde yanlis hatirlamiyorsam 1750 verdik biz. Ates hic olmadi ama olursa diye recete veriyor bir de 1 hafta boyunca siz pansuman yapiyorsunuz dikisler kendiliginden atiliyor. Iyi babacan bir doktordu kendisi.