Busemehmetbora Hanımlar merhaba ogluma oyun matı alacagım ama hangı marka ıyı bılmıyorum trendyolda olumsuz yorumlarda bebek yıyebılır tarzında bır seylee yazıyor ama aktıvıte unego markası ıyı ama cok pahalı onerılerınızı yazarmısınız
MiniKaya Busemehmetbora https://ty.gl/cwkeucz4oj ben oğlum 5 aylıktı bunu aldım 15 aylık hala kullanıyorm çok memnunum
Busemehmetbora MiniKaya favorılere almısım bende bu halıyı hwrhangi bir deformw va oldumu bırde temızlıgını nasıl yapıyorsunuz:) ve pahalımı su an sı kaca aldınız
MiniKaya Busemehmetbora ben 450₺ ye almıştım bir deformesi olmadı ıslak bir bezle hemen siliyorm katlanıp kaldırılması pratk çantayla geliyor zaten istediğiniz yere götürebilirsiniz