Hkgi Emzirmeyi kestikten ne kadar sonra göğüslerin sertliği geçiyor çok fazla süt birikti dokunamıyorum bugün 2. günümüz deneyimli arakadaşalarım yazarsanız sevinirim 😊
Ipekada34 Hkgi kademeli olarak kesseniz keşke asla bu durumu yaşamaz ve ikinize de zorluk olmazdı hamileyim kızım kendini bu şekilde uzaklaştırdı sütten tam kesildiği gün hiç şişme olmadı süt azalmıştır 🙃
Hkgi Ipekada34 kademeli olarak önce gündüz sonra gece kesmeye karar verdik bi aydır nu şekildeyiz tam bırakalı 2 gün oldu bende süt birikmesi sürekli olan bişey küçükkende tam boşaltamadığı zaman oluyordu 🥲