Bebeğim 19 günlük ve doğduğu andan beri sıkıntı yaşıyoruz.Mememi tutmadı silikon uçla emzirmeye çalışıyorum.Dün kontrole gittik.Hiç kilo almamış.Mama da ver dedi.Şimdi mama da veriyoruz günde 2 defa.Emziriyordum da bu sefer de emdiği süt kusuyor çıkartıyor.Simdirmiş şekilde değil.Bildiğin ağzında tutmuş da su şeklinde bırakmış gibi.Napıcam ben .Sütümü geri çıkartıyor.Doktor çok zayıf yeni doğan bebek görünümünde mama ve meme ver dedi ama benim sütü çıkarmaya başladı.Her gün bi sorun çıkıyor .Burnu tıkalı hırlıyor.Ben bebek bakımını unutmuşum resmen bakamıyorum yavruma :((