Merhaba. Ben oğluma önce uyku eğitimi vermeye çalıştım ama çok ağlayınca kıyamadım vazgeçtim. Kucakta yürüyerek uyutuyordum bugüne kadar ama arada ayakta da sallıyorum.artık yaklaşık 9 kilo oldu çok zorlanıyorum kucakta. O yüzden ayakta sallamaya geçeyim dedim ama sorun şu ki ayakta sallarken uyuyor durduğum an uyanıyor. Ya da yatağına koyunca uyanıyor. Buna çözüm bulan var mıdır acaba? Hata mı ettim ayakta sallayarak sizce?