6 ay16 gunluk kızım var dun atesı vrdı bıraz saatlerce mama ıcmedı acıkıncada cok az ıctı mızmızdı devamlı aksama dogru cok agladı sabaha kadarda hep mızmız uykusunda aglıyor 5 dakkaya bı uyanıyor neden. Boyle oldukı dıstenmı acaba dıs. Boylemı oluyor