Yenidoganbakimi mervehilal teşekkür ederim valla varmış gazı çıktı😀 bizim gibi sandım bir an olabilir mi acaba diye 🤣
GamzeDenizosmaoglu 4 aylık bebeğim cok fazla gaz var hala normal mi 😢😢 geceleri cok ağlıyor karnına ayakları karnına ceke ceke büyüdü azalır dedikçe çoğalıyor
Yenidoganbakimi GamzeDenizosmaoglu bizimkide 3 ay 26 günlük gaz devam ediyor bizimde normalden fazla olduğu günler oluyor gaz damlası kullanıyoruz siz kullanıyormusunuz?