Srcnozlm Ben 5 martda covid oldum parol ilaç kullandım geçen ay 26 şubatta hasta oldum normal de benim hiç geçikmem ya gününde olurum yada 3 gün erken ama hala olmadım ilaçtan veyada covidden dolayı olabilir mi varmı yaşayan aranızda
scooby-doo Srcnozlm o covid benimde düzenimi bozmuştu normalde her ay 2 gün erken olurdum covidden sonra ayda 2 kere oldum bi geç oldum saçma sapan daha yeni düzene girdi
Srcnozlm kaganege ben çok ilaç kullanan bir insan değilim açıkçası devamlı rutındı ama şimdi agrım var olmadım daha covidden dolayı diye düşündüm ama