Anneler merhaba beni tanırsınız bebeğim yoğun bakımda kuvezdeydi geçen hafta perşembe çıktık şükür 12 martta doğdu 37+1 de kizim dün gece 2den beri büyük tuvaletini yapamiyor çok ikiniyor ama yapamıyor birdegobeginde küçük fıtığı da var ne yapayım lavman mi evde yoksa acile ki gideyim minicik kızım ikindikca için gidiyor 1 yaşında oğlum var ondada böyle çok çektim kakadan 🤬