Burda ya da peride de gördüm galiba böyle bi post açılmıştı orda da. Deneyenler kısa sürede sonuca ulaştıklarını ancak bıraktıkları andan itibaren fazlasıyla geri aldıklarını söylüyorlar. Ama vücut için gerekli bi detoksmuş. Tüm zararlı maddeler vücutta uzaklaşıyormuş. Yine de siz bilirsiniz.