Blge1 Sağdığınızda gelen sütle bebeğin emdiği aynı miktarda olmaz.
Günde 3 kez bir lira büyüklüğünde kaka yapıyorsa doyuyordur der doktorlar, kilo alımı takip edilerek mamaya başlanır.
Daha yeni doğum yapmışsınız, bırakın sağmayın. Bol bol emzirin. Ne kadar çok sağarsanız, biberon verip mamayı işe karıştırırsanız o kadar sütünüzün azalmasına sebep olursunuz.