Kızlar sarılık ile geçem gün hastanede yattık hastaneden sonra huyu değişti,gündüz emmesi vs güzel ama gece uyandırmakta çok zorluk çekiyorum ve sadeve 5dk emiyor.yetiyor mudur yetemiyorum ben diye strese girdim 🙁 biberonlada sütümü desteklemeye çalısıyorum ama ayılıp içemiyor 😔çok mutsuzum