( 11 aylık )Bebeğim iki gündür başında ateş vardı idrarı da kokuyordu biraz. İdrardan ziyade diş çıkarıyo diye düşündüm. Uykusundan ağlayarak uyanıyor ve kendini geri atıyor kucağımda durmuyor. Pipisine baktım çiş yapacak gibi havada duruyordu. Bir saati geçti yine pipi aynı havada duruyor acaba çişini mi yapamıyor yoksa diş ten mi ağlıyordur 🥺