Kızımdan bahsediyorm gecen yaz wc öğrendi büyük tuvaletini her ne kadar zor öğrendiyse de öğrendi sonunda derken dönem dönem afedersiniz kaka tutmalara basladı bir hafta 10 gün vs, sonra yine düzene girdi derken 10 gündür yine kaka tutuyo kıvranıyor resmen ya ve bile bile tutuyo. Doktorun verdiği lavman ilacını kullandık bu gece yani artık tabiri caizse su gibi yapması lazım bu şekilde bile kendini zorladı tuttu yapmadı kafayı yicem ya hiç kimsede duymadıgm görmedgn şeyler🤦🏼♀️