Birkucuksayrameselesi Kizlar bbutik sayfasindan kizima takım aliyorum alip memnun kalan veya şikayeti olan varmi ? Sikayet varda biraz baktim da kafam takildi iptal bile edebilirim o derece 😥
Deletedmom5284 Bildiğim genel markalar dışından birşey almıyorum Instagram’dan falan alışveriş hiç yapmam, ben güvenemiyorum özellikle bebek kıyafetlerinde çok dolandırıcılık oluyo
Birkucuksayrameselesi Deletedmom5284 yok canim bu mobilya kizima cocuk odasi aliyorum ankarada istanbulda sakaryada subesi varmista yoksa diger turlu bende kiyafette filan tanıdığım markalardan aliyorum
Deletedmom5284 Birkucuksayrameselesi ay kız ona hiç güvenemem vallahi bak genç odası takımı almıştık bekarken geleni görme asla alakası yok bende fobi kaldı bide ranza üstüme çökmüştü ama şimdi ranza falan kalmadı tabi herkes montessoriye geçti❤️❤️ 😁
Birkucuksayrameselesi Deletedmom5284 onceden oyleydi bi de ayagimizla ittirirdik benimde dustu 🤣 ya normalde ben de guvenmem asla ama hersey o kadar pahali ki bi takima 15 binden aciyorlar ağızlarını ki icinde yatak bile olmadan 😰 buda zaten genel olarak begenilmis ama genel yorumlari bi kac kisinin eksik gelmis parcalari hemen gondermemisler veya montaj yaparken cizmisler yenisini istemis felan garip seyler ama ilgisizlikten yana suphem var biraz yine burcum is basinda kararsiz kaldm 😥🤣