Asl00 ayını hatırlamıyorum ama eli sürekli kulağındaydı doktora sordum muayne etti. Bişey yok kirden oluyordur dedi ondan sonra her banyondan sonra bebek kulak çubuğuyla dışından kirini alıyırım. Almadığımda yine kulağını kaşıyor normal yani kir gelmesi