Anneler inanın bıktım artık 3-4 saat emzirmesem göğsüm taş gibi oluyor sızlıyor. Şuan sol göğsümde sert 2 kitle var açılmıyor. 2 kere duş aldım. Duşta o bölgeleri tarakla taradım. Lahana sardım. Sıcak su torbası koydum. Lansinoh süt sağma makinası ile sağım yapmaya çalıştım yok açılmıyor. Ne yapacağım ben ya. Bir fikir verin lütfen dayanamıyorum artık