Benim sağım yaptıkça kötüye gitti antibiyotik de kullandım işe yaramadı yani diyeceğim o ki baktınız geçmiyor kötüye gitmeye başladıysa hemen bi genel cerrahi görsün benim süt tıkanması değil iltihap toplanmış meğer öyle bir şeyse sonu ameliyata gitmeden halleder ler inşallah hatta bana kalırsa hemen gidin çünkü aşırı zor hem ağrısı hem acısı iyileşmem 2.5-3 ayımı aldı