Merhaba diş jeli önerilmediğini biliyorum kızım 7 ay 23 günlük diş yerleri oturdu bembeyaz belli de şiş ama patlamadı takriben 1 aydır huysuzluk 2.5 haftadır belirlilik var tedagil var 2 kutu rahatlatıyor mu gerçekten çünkü ben akşam verdim pek anlamadım rahatlattığını aşırı huysuz aşırı hemde çok ağlıyor karanfili duydum zeytinyağıyla yapılıyormuş ishal tarzı bişey olur diye korktum açıkçası bi el atın bize anne kankalar