tugbahy6 pardon bende bebeklere sandım 😅 ahah ben haftada 1 ya da 2 kez yapıyorum. Bilimsel yönde annemin bir arkadaşı önermişti. Çok olumsuz hissettiğimde, vücudum yorgun düştüğünde vs iyi geleceğini söylemişti.
ben de oğluş uyurken ya da ona bakan biri var ise tuzlu su döküyorum vücuduma