Bisracinarkartal Kızlar makata kadar dikislerim vardı çabuk iyilesti ama hala ağrım oluyor o bölge böyle uyuşuk gibi özelikle iliskiden sonra çok daha ağrım oluyor Sizlerin de dikisleri bu aylarda agridimi normalmi?
Sena1299 Bisracinarkartal benimde 48 gün oldu doğum yapalı, aynı durumu yaşıyorum, enfeksiyon olmuş birde, bugün antibiyotik verdi doktor ne zamana geçer bilmiyorum, çok zor oldu doğumun çatı darlığı vardı, 17 dikişim vardı, sizin de mi öyle oldu
NevannAnnesi Bisracinarkartal bence 4 ay olmuş artık düzelmesi gerekmiyormu benim 2 hafta sonra geçti
Bisracinarkartal Sena1299 ben enfeksiyon kapmadim çok şükür belki kaptım ama farkında değilim 😃😃 baya direndim acısına hala da çekiyorum çiş tutamama sorunu oldu baya baya sknti yaşadım halada yasiyorm umarım geçer..inşallah sizinkide geçer
Bisracinarkartal NevannAnnesi gitim.dokttora çiş tutamama normal doğum eden bir çok bayanın başına gelebiliyormus çok gençsin seni ameliyat etmiyelim kegel egzersizleri çalış evde dedi doktorum bilmiyorum