Kızlar merhaba ☺️ Bebeğim 5 aylık olmak üzere. 4. Ayın başlarında tadım yaptırıyordum evet henüz erkendi belki ama bebeğim mama ve çok az meme ile besleniyor. Yoğurt mayalamıştım ona özel ve yedirdikten sonra yüzü alerji oldu. 2. Gün tekrar verdiğimde daha çok oldu ve bu serüveni 6 ay oluncaya kadar kapattım. Dr süt alerjisi olduğunu ve hipp mamayı bırakıp golden goat mama kullanmaya başlamamı istedi. Öncesinde motillium ilaç var reflü için onu kullanıyoruz. İçinizde golden goat mamayı kullanan veya alerjisi olan annelerden yardım almak istiyorum. Nasıl geçecek ve kilo alır mı bebeğim bu şekilde ? Çünkü kustuğu için kilo alımı çok az. Teşekkür ederim şimdiden 🙏♥️