BurcuGorkem Çok güzel içerdi ne oldu hiçanlamıyorum saga dönuyo soladönuyo bagırıyo yarımsaatte anca içiyo yaşayan varmı ne kadar sürdü ataktanmı diştenmi neden çözemedim
Yorgunannee_dd BurcuGorkem biberon başlığından olabilir mi ? Akışı azmı geliyor acaba değiştirdiniz mi hiç
Yorgunannee_dd BurcuGorkem Allah allah atak haftasındamı acaba biberon başlığını değiştiyseniz atak döneminde beslenme bozuklukları olabiliyor
BurcuGorkem Bisracinarkartal yok her seferinde böyle yapıyor 4 bucuk aylıktan beri memeyide reddediyor mamayıiçerkende hep söyleniyo