Turunckafam böyle bir durumda endiselenmek mi gerekiyormus vallaha simdi sizin yazınızı okuyunca öğrendim. Benim kızımda yapıyordu hatta iki eliyle alttan kafasını tutar bazen saçlarını bile çekerdi. Suan 18 aylık unuttu uzun zamandır yapmıyor. Bende fark etmistim ama çocuktur yapar yine diye düşündüm. Hatta bu aralar bazen gider kendi kendine kafasını vurur duvara falan dikkat çekmek için,sizde bence böyle şeylere takılmayın üzülüp sikildigimizla kalıyoruz allahin izniyle birsey yoktur