Kızlar,
Bebepim 31 haftalık doğdu 35 gün küvezde kaldı.
şükür şuan 13 aylık koltuk kenarında sıralıyor ama bana doğru yürümüyor hemen kendini salıyor ne zaman yürür.
Dışarı cıkınca bebek arabasında durmuyor yere inmek istiyor yere indirince hemen emekleme pozisyona geçiyor.
Prematüre annelerin bebekleri ne zaman yürürüz acaba
Varmı Bi öneriniz