ikibebedublekahve Kızım 3 aylık bugün rotarix 1. doz oldu sabah. Akşam 9 dan beri çok huysuzlandı çok fazla kusuyor, çığlık atarak uyanıyor uykusundan, çok ağlıyor. Başına gelen var mı bu yan etkiler, ne yapabiliriz çok çaresiz hissediyoruz 😔
papatyaannee ikibebedublekahve Rota aşısının pek yan etkisi yok diye biliyorum. Bizde yaptırmıştık günü çok normal geçirmiştik. İsterseniz bir doktora götürün. Çok geçmiş olsun 🙏
gamzeli34 ikibebedublekahve benimkinde kusma olmadı ama çok huysuzlandı. 6 saatte bir calpol verebilirsin dedi doktor ama ben günde 1 kere verdim 1 çay kaşığı, çok ilaç vermek de iyi değil, 3 gün huzursuzluğu sürdü. 5.ayda 2.dozu olduk hiç etki yapmadı bu sefer hem menenjit hem de rotayı aynı gün oldu
agns ikibebedublekahve benim kızımın da olmadı zaten öyle aman aman yan etkisi yok rota virüs aşısının
ikibebedublekahve papatyaannee İnternette yan etkilerinde huzursuzluk, kusma, hafif ishal yazıyor doktorumuz kusma yapabileceğini söylememişti, böyle devam ederse götüreceğim doktora 😞
gamzeli34 ikibebedublekahve ağrı da kesiyormuş 3 gün boyunca günde sadece 1 çay kaşığı verdim, özellikle huzursuz olduğunda