Merhaba acil olarak fikir ve görüşe ihtiyacım var
4 aylık bebeğim var, 1 aydır çalışıyorum işe başladım. Ben yokken biberonla besleniyor oğlum sadece anne sütü içiyor. Ancak benim işyerinde sagdığım miktar oğlumun ictiginden daha az oluyor. Örnek veriyorum oğlum ben yokken 400 ml ictiyse ben 300-320 arasind getirebiliyorum. Bu bir aydır bu şekilde, aradaki farkı karşılamak için geceleri de sağım yapıyorum. Ancak sürekli ucu ucuna yetiyor. Eşim bugün istersen günlük birkaç öğün mama verelim süt biriktirmeye çalışalım dedi. Sizce mantıklı mı, aynı durumda olup stok yapmaya geçen var mı yardımlarinizi rica ediyorum, teşekkür ederim