citlembikannesi bu kötü bir mama olduğunu gösterir mi ? İçindeki demir takviyesi kakayi yeşil yapabiliyor. Similac 10 ay kullandım inanın kokusu evolviadan kat kat kötüydü. Similac toplatikinca evolvia kullandık aslında benzer mamalar ama evolvia daha az kokuyor, biraz daha koyu kivam biberonda tortu bırakıyor sadece. Birçoğunu denedim ama kötü mama denmez içeriği farklı. Kiminde soya var, kiminde pirinç proteini kiminde glikoz şurubu 🙈 bence içerisinde glikoz şurubu varsa kötüdür mesela Aptamil programın As