Adasdemir Merhabalar hanımlar yeni doğum yaptım 3 gün oldu ve bebeğim göğsümü reddediyor sürekli biberon istiyor göğüs ucu silikonu al onunla göğüse alışır dediler ama hangi marka iyi veya daha kullanışlı bilemedim kullanıp memnun kalanlar hangi markayı aldılar acaba????
Buketkucuk Adasdemir ben wee baby kullandım, benimde kızım uzun bir süre göğüs ucumu kavrayamadı bu yüzden hep silikon göğüs ucu ile emziriyordum. Ben çok memnundum kavraması emzirmesi kolaydı. Zamanla göğüs ucuma alıştı🌼
Sevgi3503 Adasdemir mamajoo aldim ben onu kullaniyorum biberondan silikona gectim 2 aydie kullaniyorum. Ilk etapta almazsa silikon ucun kenarindan süt sagip akıtarak vermeye calis
ATLAS17 Adasdemir Bende ilk günlerde ememiyor zannedip silikon göğüs ucuyla ver diyenleri dinleyip verdim sonra bebeğim uçsuz emmedi uçsuz göğsüme alışamadı. 3 aylıkken emmeyi bıraktı. Pişman oldum. Pek tavsiye edilmiyor diye biliyorum araştırmışsınızdır tabi ama alışana kadar deneseniz? Bebek direkt göğüs ucunu emmezmiş zaten geç öğrendim 🤷🏻♀️
LittleMabus Adasdemir kelebek olanlardan kullandım avent mesela sinir krizi geçirtiyodu bana ççünkü asla sabit durmuyor bebeğim elinin tersiyle çarpıp atıyodu. Yuvarlak olabnlardan tavsiye ederim ben uzun süre kıllandım hatta sonra gçğüs ucum çıkınca bıraktım. Bir hemşşre de nuk un silikonunu tavsiye ediyordu yapısı çok iyiymiş ama denemedim
Zehraalparslan Adasdemir kesinlikle avent al biz de surekli onu kullaniyoruz yeni dogana uyumlu agiz ucu ve meme reddi de yapmiyor
Burcukutlu Ben kızım doğduğundan beri mamajoo silikon uç kullanıyorum. Kızım 6 aylık. 6 aydır kullanıyorum. Herhangi bir sorun yaşamadım.
Gmz-34 Adasdemir wee baby benim ki sadece bunu tuttu.Hepsini topladım e bebekten ama bu işe yaradı şükürler olsun
Slmnese Aventinkini kullandım ilk, giç kullanışlı değildir kelebek şeklinde ve göğüste sabit durmuyor sürekli düzeltiyorsunuz ve aradan süt akıp sızıyor . Daha sonra bebedorun silikon göğüs ucunu aldım. Çok memnun kaldım.
0hem7dem Adasdemir avent s beden kesinlikle. Wee baby vardı onunla tutamadı bebeğim avent aldım hemen tuttu. Tabi 5 gün içinde bıraktırmak gerekiyor yoksa o da alışkanlık yapıyor