Ozlm123 size ilacı veren doktorla görüşmeniz gerekir. Kortizon anne sütüne geçebilir ve emzirilen bir çocukta yan etkilere neden olabilir. Bu yan etkiler arasında büyüme ve gelişmede yavaşlama bulunur. Kortizon kullanımı sırasında emzirme konusunda doktor ile konuşulmalı ve emzirmenin bırakılıp bırakılmayacağı, yoksa kortizol alımının mı durdurulacağı belirlenmelidir. Bilgisi var nette. Çok geçmiş olsun.