14 aylık ve bir türlü odasına alışamadı koyuyorum yatağına 10 dk uyuyor sonra dönüp dolaşıp uyanıyor, ağlıyor. İnanın çok yoruldum ne yapıcam nasıl alışıcak bilmiyorum. Bir süre yanında yattım olmadı tek bıraktım olmadı, olmuyor. Siz ne yaptınız nasıl alıştırdınız tavsiyelerinize ihtiyacım var