Busenurkrhsn Kızlar bebek arabası pusetini bebeğiniz kaç aylıkken kullanmayı bıraktınız kızım 5 buçuk aylık sanki artık içinde rahat edemiyo
Angime Busenurkrhsn biz bugğn bıraktık. 5 ay 21 günlük ama nefret ediyodu ondan çok darlanıyodu çocuk ayakları bile dışa taşıyodu.
Aybukeomrrr Busenurkrhsn hiç bir zaman binmedi sevmedi. Ağladı hep puset elimde kaldı :) genelde çok durmuyorlar hemen bırakıyorlar
Deletedmom5284 Biz yaşına yakın kullandık ya baya, puseti aşırı büyük bizim modelin, tombiş olmasına rağmen kullandık, kızımın boyu çok uzun değildi belki ondandır 😁
Minkpndam Bizimde dar geliyor ama kullancam bir süre daha çanta gibi kolumuza takıp anneme kv gidioz havada soğuk üzerine örtü örtüyorum 😢