begonvilkokusu canım dişini önce çürüklerini temizleyecekler , ve tabiki uyuşturup , öyle aman aman ağrımaz yani uyuşturdukdan sonra. Belki hiç hissetmeyeceksin bile.
sonra Birşey koyup gönderiyorlar , 2ci seansında da dolgu yapıyorlar . Bende yaptırmıştım aşırı korkuyordum dişçiden , ama allahtan çok iyi bir doktorum oldu. Onun sayesinde artık korkmuyorum. Bide dişlerin daha aZcık çürümeye başladığını gördünmü hemen gidip temizletirsen daha iyi ve kolay olur senin için 🤗