Bsrtncsy 3bucuk aylık bebeğim anne sütü almıyor.Carsamba günü laktoz alerjisi olduğunu öğrendik.Doktor raporlu mama başlattı.Fakat tadi kokusu o kadar kötü ki bebeğim içmiyor.Azicik içse onuda kusuyor.Doktora bugün tekrar gittik.İcine katki maddesiz vanilya ekstresi ya da vanilya tozu koyabilirsin.Pekmez koyma böbreklerini yorar dedi.Sizler nereden temin ettiniz.Kahve dünyasında varmış inceledim içeriği uygun değil.Starbucksin ki de alkol var içinde.Baska önerisi olan var mi? Sizler bu durumla nasıl başa çıktınız.Bebegim açlıktan ağlıyor 2 gündür ne uyudu ne mamasini içti.Lutfen duyan bilen birileri yardim etsin 😔
Kizannesi92 Bsrtncsy vanilya şurubu koyulması gerektiği söylendi bana da ilk bir hafta kızım açtı doktorun biri dedi şeker at bir kere kattım sonra katamadim zararlı yani aktarlarda baharatcilarda vs. Bulabilirsin demişti doktor
Nsykt Bsrtncsy eski kullandığınız mama varsa onunla karıştırarak alıştırabilirsiniz. Biz 3 aylıkken basladık alerji mamasına. Doktor eski maması ile karıstırarak vermemi istedi o şekilde alıştırdım. 2 hafta falan sürdü. Şuan 5.5 aylık tamamen alerji mamasını içiyor içine hic bisey katmıyorum.
Shrr Bsrtncsy en az 3 hafta uğraştım, neocate alerji mamasını yemesi için, hiç bir şey katmadım, önce geceleri uykuda denedim sonra gündüz , ama pes etmedım , hergün direndı sonunda başardık, içmek istememesi normal , açlıkdan ilakı içecek ,
Bsrtncsy Shrr bizimki de neocate.Ben tadina baktim bakmaz olaydim ölü balık gibi kokuyor.Kokusu hala gitmedi burnumdan.
Nsykt Bsrtncsy benimkide prematüre 35 haftalık. Yoğun bakım sürecimiz oldu baya. Allah’ın izniyle bişey olmaz. Alışır. Büyüdükçe toparlıyorlar mucize gibi…