Denizklndr bizde Şırnak Cizredeyiz gayet güzel canım lojmanları yeni ama ben lojmanda oturmuyorum tokide oturuyorum gayet güzel avmsi var çarşısı da güzel insanları da iyi kiralar uygun eşim komando biraz zor ay da 1 hafta üst bölgesine gidiyor asayiş içinde onlar galiba 24 24 çalışıyor rahat ama yine de çok şükür mardin ve bu taraf yazın aşırı sıcak oluyor felaket derece klimasız olmuyor Cizrede nehir falan da var güzel yer yani tek sıkıntı yazın aşırı sıcak olması