Denizklndr merhabalar, normalde midyatlıyım ama çocukluğumdan beri çıktım, eşimin işi dolayısıyla döndüm 1 sene kaldım, şöyle diyebilirim size sobalı ev neredeyse hiç kalmadı ve bu sene doğalgaz geldi midyata🌸 ben kaldığımda da kaloriferli evde kaldım ev çok genişti ve çok iyi ısınıyordu, yaşam açısından çok memnun kaldım ben midyatta, tekrardan doğuya gitsek ilk tercihimiz olacak 🍀