Herkese iyi gecelerr :) Bebegim 7 aylık şu an kabin boy bebek arabası almak istiyorum. Babyplus 1000 e Hamilton 1900 e mal olacak. Biri diğerinin neredeyse 2 katı. Ama artıları da var tabi. Babyplus 15 kg hamilton 22 kg taşıma kapasiteli. Kapanışı hamilton daha konforlu. Sürüşü daha tok daha iyi. Ama bu özelliklere bakarak da 2 kati fiyat vermeli miyim? Malum baska ihtiyaçlarımız da var sonuçta. Birde 3 tekerlekli babyhope yupi bisiklet almayı düşünüyorum. Ama hamilton i alırsam bütçemiz zora girecek. Sizce hangisini almalıyım? Sadece hamilton mi yoksa babyplus i ve babyhope bisikleti mi almak daha mantikli? Kullanan varsa yorumlarınızı ve düşüncelerinizi bekliyorum. Pazara kadar karar vermem gerek. Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim :)