Dorukpasa 6 aydır kızım dakik vaziyette sabah erkenden uyanirdi bu gece efsane güzel uyudu 10.30 da uyudu 1 gibi emzirdim yattım bende 6 ya kadar yatmisiz 🤣 sonra 8.20 de kalkiyo kaç zamandır asla dakika şaşırtmadan dedim heralde uyanicaz emdi ve geri uyudu 10.30 da uyandım baktım halen yatiyo vc gittim gekdum bı baktım uyanmış yanında olsam heralde yatardı daha galiba efsane özlemişim böyle uykuyu kızım şımarttı sağolsun beni inşallah bu gece de öyle olur 🤭🤭