Sucukluyumurta11 Oğlum 13 aylık yeni yürümeye başladı. Evde gayet iyi yürüyor, ama dışarıya çıkardığımda yürümek istemiyor oldugu yerde kucağıma almam için ağlıyor:( bu konuyu nasıl aşarız
alchn Sucukluyumurta11 belli bir aya kadar öyleydi oğlum şuanda 28 aylık elini dahil tutturmaz tek başıma geziyim yürüyum der 😀😀
birtutamsac Sucukluyumurta11 korkuyo olabilir farklı zemin sonuçta üzerine gitmeden yavaş yavaş halledilir 😇
Mircet Sucukluyumurta11 yavaş yavaş çıkartın dışarı alışır korkuyordur benim kızımda cimlerde yürümek istemezdi 😂 kumda
Miniminiprens Sucukluyumurta11 bi süre yürüdü sonra kucakta gitme hevesi başladı tekrar 2 yaşına yakın. Evden çıkmadan da konuştum, yolda kucak isterken de konuştum ama fayda etmedi ya deli gibi ağladı yada iki üç adım atıp tekrarladı. 2 yaş doğum gününden sonra hem el tutmaya başladım hemde gidiş geliş olcak şekil kendi yürüdü şimdi o sorun kalktı çok şükür. Sanırım bi dönem tüm bebekler yapıyo
ozgeefem Sucukluyumurta11 benim oğlumda 15 aylık daha bugün hava alsın açılsın diye çıkartim dedim beni bitirdi asla yürümüyor kucak için deli gibi ağlıyor yere oturuyor bende korkuyorum nasıl aşarım diye düşünüyorum sürekli, ama inşallah yaz geldimi sokakta oynayan çocukları görünce o da heveslenir diye ümitleniyorum.