Gokbayes2018 Arkadaslar merhaba. 6 bucuk aylık Bebeğim var, emmeyı bıraktı 1 haftadır tamamen. Günde 1,2 kez emziriyordum. Ama onuda bıraktı suan. Diş çıkarıyor 2 tane. Neden boyle oldu 😞Makineyle sağıyorum gunde 1 kez 30 ml bıle cıkmıyor
Bebeminnie Gokbayes2018 benmde bıraktı zaten mama içiyordu 5-6 ay meme bırakma için kritik dönem, zor geliyor emmek bırakıyorlar ben cok zorladım hırçınlaştı sonra bıraktm sütm de gelmiyor artk, zaten baştan beri hep azdı nasibi bu kadarmış yapacak bşy yok :) ek gıda da güzel besleyelim vitamin alsın her şeyden 🎀
Mervebtnrr Gokbayes2018 6 aylıkken bnm kızımda öyleydi hoplara zıplaya emzirdim pes etmedim sürekli teklif ettim çok şükür bırakmadı bırakmakta israrciydi
Ozgesen48 Gokbayes2018 atak haftasında bebeginiz ve diş çıkarıyor diyorsunuz..pes etmeyin nolur .. duşta emzirmeyi deneyin .. memeye gelince ağlamaya başlıyorsa biraz dışarıyı izleyin 10 dk kadar gezin kafası dağılsın eve girer girmez kucağınıza vermeyi deneyin hemen, kucaginizdayken hafif sallanin kısık ses tonuyla konuşun sevgi sözcükleri söyleyin.. plates topunda ziplamayi deneyin.. ek gıdaya geçtiyseniz nasıl veriyorsunuz bilmiyorum ama ılık soğuk arası yapın yediği şeyi bu yoğurt olur mama olur veya blw yapıyorsanız hasladiginiz sebzeler olur ..diş ağrısını hafifletir ..internetten araştırıp papatya çayı verebilirsiniz bir iki çay kaşığı diş ağrısı için.. aklıma geldikçe yazacağım umarım faydası dokunur ..
Ozgesen48 Gokbayes2018 sütüm yok diye de düsünmeyin lütfen..sağıma alışık olmayan memeden az süt çıkar..benim de öyle bebeğim emerken kafasını çektiğinde yüzüne fışkırıyor ama sağayım desem 30 ml anca çıkıyor.. illa sağayım memem rahatlasın hem bebeğime iciririm hem mastit olmayım diyorsanız bir de masaj yaparak elle sagmayi deneyin
Gokbayes2018 Mervebtnrr 1 haftadır çok uğrastım, annemde yardım ettı ama maalesef etki etmedi almıyor asla