Hanımlar 3 Aralık’ta akut apandisit (intaaplanmis apandisit) ameliyati oldum aradan aylar geçti şuan sürekli devam eden bı ağrı olmasa da ameliyat yerim çok agrio ara ara özelikle yürürken bazen çok agrio sağ bacagima vuruyo ağrısı şişlik vs bsey yok ama sizce ne olabilir doktoruma randevu da aldım bilen varsa yorumlayabilirmi(normalde yani agrimadigi esnada bastirirsam agrimiyo ama agri girince bastirirsam acayip bı agri oluyo dedigim gbi sislik veya dıştan görünen bsey yok)