Zehranrpnr Ateşi var bebeğimin şimdi uyudu sadece bez var üstüne de tülbent gibi müsllinle örttüm sizce çorap gitdiriyimmi üşürmü ? Yada ateşi yükselirse böyle mi dursun üstü
Deletedmom636262 Zehranrpnr oğlumunda aynı ateşi çıkıyor iniyor ama çorap giydirmeyin örtü yeterli şuan alttan pijaması bile yok üstünde ıince örtü oda sıcaklığı iyi nöbetteyim 😔
SeninAnnenBirMelektiYavrm Zehranrpnr ay az öncede sana yazmışım. İnce bisey giydir cnm üstüne. Çorap giydirme yada limona batırıp giydir
RuzgarMommys Çorapsiz dursun zatsn normalde de corapla yatırmayın Insallah düşer ateşi de geçmiş olsun
Deletedmom636262 Zehranrpnr malesef ateş kadar kötü bişey yok ameliyat sonrasından belli 5 gün olacak hala ateşle savaşıyoruz soğuk kanlı olmaya çalışıyorum saat Tutup ilaç veriyorum gözüme uyku girdiği yok
Yelda35 Zehranrpnr canım oğlumun ateşi yüksek odanın peteğoini kapattım üstüne sadece atlet eşofman altı var. Üstünü örtmedim altında birşey olduğu için. Ateşi düşünce üstünü örtüyorum azıcık baktım yükseliyor açıyorum tekrar