Nuduu onların suçu yok suç benim.evlenirken bişey istemezsem ,yorup sikmazsam anlarlar kıymet bilirler.bi Allah razı olsun derler sandm.hastanede herkes halime bakıp senin kimsen yok mu diyordu 😪bır ana oğlunu görmeye nedrn gelmez ki hadi torunu geçtm.bi De oğluma telefonda benim oğlum diyor benden hep aramami bekliyor.sinir oluyorum