😪😪eşim bimde çalışırken hepsinden haberdar olurdu hatta bu ürünler satilmayinca yarı fiyatına dusururler o da alırdı.o zaman bebek battaniyesi mama sandalyesi hep ucuza gelmişti.ta ki kaza geçirene kadar 😪 5 ay olacak hâlâ kırık kaynamadi.pacali Kırıkla ameliyat olmuştu dogumuma bir ay kala.ne koşuşturdum o hastenede.annesi,ablası abisi vardı ama nedense biz yanlizdik.kimse bu kız karnı burnunda diye düşünmemişti…akşam geç saatlerde eve gelip sabah koşa koşa gidiyordum otobüsle.on dakikada bir uyandigim uykularla.