3452 Arkadaşlar merhaba 4 aylık bebeğim var parmakları sürekli ağzında sanki bal var sürekli ağzında 😃 normal mi acaba ne kadar böyle gidicek ?
PelinKaraca 3452 😀 benim kızımda öyle beş buçuk aylık elleri parmakları hep ağzında bazen parmaklarını çiğniyor damağıyla 😀 çok normal ama keşfediyor kendini
Ahseninannesii @3452 ah Canım elini boğazına kadar götürüp öğürüyor sonra yüzünü sıkıp ağlıyor falan 😁 eli hep ağzında çünki ağzıyla keşfediyor herseyi ağzına götürüyor minikler Canım
DNisa 3452 benim kızım 2 aylık 4 gündür bizde böyleyiz. Acikti mi acaba diyip emzirmeye çalışıyorum ama gogsum ağzına degdigi an bağırıyor 😂 emzikte tutturamadim. Elini emiyor surekli. Hatta dün emerken uyuyakaldı 🤗