Ege Ben 7. ayda başladım, yoğurduna, meyve püresine, çorbasına, kısacası soğuk olan herşeye, sıcak olanlara ılıyınca bir çay kaşığı günde bir kez kullanılıyor diye biliyorum👍🏼